Odium Clothing

Jag deltar i en helt awesome tävling på odiumclothing och här är mitt bidrag;



Mina val:

- Killer Kitty Top
- Dangerous Mini Skirt
- Poison Hoodie
- Stomp-306
- Internet stockings
- Skeleton Bag
- Internet Gloves
- Cyberlox
- Synthetic Candycanes

Motivering:

Jag plockade ihop en rockig och samtidigt söt outfit som jag skulle känna mig bekväm i på en festival. Oavsett väderlek så tror jag att dessa kläder skulle passa ypperligt. Dreads och cyberlocks valde till håret jag eftersom jag själv anser att man känner sig mindre ofräsch i otvättat hår när man bär dreads. Väskan är helt klart den mest praktiska väskan jag skulle kunna tänka mig. Stor, rymlig men ändå lätthanterlig

Modellen jag skulle vilja se bära detta är TwiggX.


Läs mer om tävlingen på http://www.odiumclothing.net/index.asp?main=/tavling.asp

Kommentarer
Postat av: Jessica

Wiihoo :D jag tycker att TwiggX är bäst :) dessutom är hon söt <3

2009-07-25 @ 06:25:36
URL: http://dornroschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0