Gief antagningsbesked..

Jag vill veta NU vad jag kom in på. Jag flippar ur av att inte veta! Och kommer jag inte in på lärarprogrammet vet jag inte vad jag ska göra. Vänta ett år och söka igen eller tacka ja till nåt annat? Egentligen behöver jag ju inte filosofera över det här ännu men min hjärna gör bara som den vill.
 Nu har vi ju dessutom redan fått lägenhet i Uppsala så det skulle ju vara bajsigt om jag inte kom in och vi var tvungna att börja leta i Gävel eller Örebro.
Jobbigt att jag var tvungen att vara så dryg att jag vill bli hemkunskapslärare, för den utbildningen finns bara i Uppsala.
1. Lärarprogrammet Hem- och konsumentkunskap Uppsala universitet, Uppsala
2. Lärarprogrammet Svenska Uppsala universitet, Uppsala
3. Hälsopedagogiska programmet Högskolan i Gävle, Gävle
4. Filmprogrammet Örebro universitet, Örebro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0