Helgens skador

Dags att sammanfatta resultatet av helgen ved-jobbande. (Även om vi ska bära ved idag också :<)

Lördag:
- Jag tappade en vedklabbe på min vänstra fot. Blåmärke och det gör ont när man trycker där. (varför trycker jag där?)

- Diverse mygg och insekter kände för att ta en tugga.

- Kronisk trötthet sen när man kommer hem av den stekheta solen.

Söndag:

- Mattias tappade en ännu större vedklabbe på min högra fot. AJ! Min lilltå var bortdomnad i en timme och resten av foten dunkade och sved.

- Jag lyckades vrida axeln på nåt knepigt sätt som gjorde att jag fick ont i hjärtat. Pah!

- När jag hade klyvt en vedklabbe ramlade den ner längs mitt vänstra ben vilket resulterade i ett blodigt sår på 7 cm. Nice.

Oh well. Inte klaga. Mattias pappa betalar reparationerna på vår bil som tack för hjälpen.

Btw så har jag hittat ett 1000-bitars pussel jag vill ha. Simpsons! Jag älskar pussel med mycket detaljer, det gör byggandet mycket roligare :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0