Lovely day!

Idag har varit en väldigt rolig dag :D Jag åkte till Fagersta ganska tidigt i morse för Mattias skulle till åkern och köra ensilage så han släppte av mig vid hållplatsen en halvtimme innan bussen skulle komma. Här är det så pruttigt på hållplatserna så man har ingenstans att sitta så jag satte mig på marken och läste min bok. ALLA bilar tutade när de körde förbi. Har de aldrig sett någon som sitter på marken förr? O.o
 I alla fall. Min syster och jag gungade på den roliga gungan vid låg o. mellanstadiet och jag fick hennes Marabou sommar för hon gillar den inte. Yay! Dessutom filmade vi vår para para dans. HERREGUD! Måste förbättras innan närcon det säger jag bara. Och varför ser det ut som jag dansar dansband när jag dansar japansk pop? ;___;
Nu ska jag äta isglass till kvällsmat. Det är för varmt. Jag orkar inte laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0