Telefonförsäljare

Jag ska ta mig igenom min nuvarande depression och fokusera på roliga saker och därför tänkte jag berätta om en lustig telefonförsäljare som ringde för några dagar sen. Hon ringde tydligen från "Sveriges största filmblablaställe nånting" och ville ge mig en gratis film. Hon började med att fråga efter min favoritgenre. Efter att jag svarat komedi började hon räkna upp diverse filmer.  Efter *hmm* vad kan det ha varit 20 filmer som jag hade sett och några "hehe, du tittar onekligen på massa film" blev hon desperat och drog till med massa animerade filmer istället.
Sen blev jag trött och frågade om det är meningen att jag ska prenumerera i framtiden och i så fall vill jag inte lade hon lyckligt på luren.
Jag slösade bort en kvart av hennes liv xD
Och jag är elak för jag har också jobbat som telefonförsäljare så jag borde ha förståelse.
O.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0