Beverly Hills chihuahua



Nu är det ju såhär att jag är frälst i både Chi hua huor OCH hundar med kläder så den här filmen hade mig redan innan jag började titta. Drew Barrymore var den perfekta rösten för Chloe och alla filmer med djurskådisar är värda bra kritik på ett eller annat sätt. (Enligt mig i alla fall)
Jag gillade faktiskt handlingen överlag, väldigt mycket action, eller så var jag bara förblindad av alla söta hundar...
Filmen rekommenderas starkt till hundälskare men inte till min pojkvän som skulle ha tagit självmord redan första minuten när de bytte kläder på Chloe 10 ggr. men är ni inte allergiska mot hundar med kläder (höhö) se den. :D

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Sv: Tack, jag är verkligen jätte nöjd med håret! Titta gärna förbi igen!

2009-05-16 @ 17:01:31
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0