Marknad

Idag var det marknad i Fagersta :D Jag har äntligen,äntligen införskaffat en ny plånbok:


Annars var marknaden relativt ointressant. Always the same, so Orichime och jag gick till Alfaskolan och hade kul på skolgården istället.


Jag hade ingen lust att alls att åka hem och sitta och uggla sen. Mattias har en kompis som sover över så de sitter bara och spelar. Jag ångrar nästan att jag inte sov över hos min syster istället. :<
Busschauffören (blä, jag hatar att åka buss) var oförskämd. När jag sa att jag skulle till sundet i Skinnskatteberg sa han: Åker du frivilligt till sundet?
Snällt, väldigt snällt mannen ><
 Mitt humör är inte på topp på något sätt idag. Körlektionen i morse gick bara bajs av nån anledning. Jag har inte haft några som helt problem med körningen på mer än en månad men idag gick allt fel. Jag glömde döda vinkeln, jag tittade på växelspaken, motorstopp, jag suger på att backa... Bah! :( Hela den här körkortsgrejen gör mig galen. Jag har för mycket i hjärnan just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0