Min pojkväns hjärna

Jag kom på att jag borde skriva några underhållande kommentare och händelser ur Mattias hjärna. Han är en sån person som är roligast när han inte vet om det.

Igår när han pratade med en engelskapratande människa på WoW:
- Whats happening för någonting? Oj, svengelska...

Oj, vad jag skrattade. Jag är så lättroad. xD

Dessutom lär han sig ALDRIG vad Betty Boop heter. det är Bitty Bott. Bippi Boobie och allt möjligt. Jag fattar inte..


Ett av mina favoritcitat från honom måste ändå vara när vi nyss hade blivit ihop och pratade om att jag aldrig svär. Då sa han helt seriöst : Att man svär är bevis på brist på psyke och karisma och det stämmer fan!
Det tog några sekunder innan han insåg vad han sagt också.

Och sista jag kan komma på för tillfället. Beviset på att han spelar alldeles för mycket spel:
Mattias: Hade du påmint mig om att lagga in det så hade jag gjort det.

Förmodligen var det bara jag som tyckte detta var kul men.. :P

Kommentarer
Postat av: Toril

Hahaha, åh så nostalgiskt. men det stämmer, han är som roligast när han inte tänker på det själv. Eller iaf som jag minns det :)

Kul att ni ska till uppsala förresten, då borde vi ju ses en del, är inte spec långt till sthlm då...



Kramar

2009-05-21 @ 00:44:25
Postat av: rebeca

hejsan, tänkte bara höra om vi inte ska länga varandras bloggar på åra egna sidor? :) vore ju kanske bra för bådas besökarsiffror och en kul grej liksom, gillar din blogg också, härlig, vardaglig, inte överdriven och alldeles mysig :) kram

2009-05-21 @ 12:39:51
URL: http://famousrb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0