Roliga grejer

Dags för en liten uppdatering. :) Igår mådde jag dåligt hela dagen så jag såg på How I met your mother och försökte skriva på tentan men det gick inte nåt vidare. Damn mens >< Jag kan aldrig sova den första natten vilket resulterar i att dagen efter är helt förstörd med huvudvärk (mensvärk så klart) och yrsel. På kvällen var jag i alla fall tillräckligt pigg för att diska som tur är. Jag hatar att stiga upp på morgonen och se diskhögen.  Ett av How I met your mother avsnitten (jag vet, jag tjatar om det jämt ^^'') handlade om personlighetsdrag som man kan störa sig på. Ted dejtade en tjej som pratade HELA tiden men han märkte det inte själv, men alla hans vänner störde sig nåt enormt på det. sen när de talade om det för honom lade han ju också märke till det och kunde inte dejta henne mer. Hah! Det där stämmer nog. Undrar vad jag har för grej som människor stör sig på. Min syster påstår att jag tuggar yoghurten men Mattias har nog inte tänkt på det.

Jag hittade en underhållande sida idag också.
Det är vid såna här tillfällen jag vill ha en dvärghamster igen xD


<---- jag vill ha!

http://www.roligaprylar.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0