Stress,stress ><

Åååååååå, jag är så stressad! Trafikskolan ringde nyss och sa att det finns inga nya uppkörningar i Fagersta som jag kan få förrän om 4 månader och då har mitt teoriprov gått ut! Alltså måste jag ha uppkörning nu på onsdag och klarar jag inte den måste jag ha nästa i Avesta i så fall. DRYGT! Jag flippar ur :< Tentan är inte klar, jag har fortfarande två A4 jag måste skriva, jag borde plugga teori, jag har föreläsning imorgon på tiden jag borde ha till att övningsköra, gaaaaah. Min mage kommer definitivt bli helt cp innan den här veckan är över. Jag måste klara uppkörningen. Hoppas det hjälper att be till Gud.
*suck* Jag har i alla fall mejlat läraren och frågat om jag kan få hoppa över föreläsningen imorgon. Vi ska ju bara babbla om vilka mystiker vi har skrivit om så jag hoppas att jag slipper. Då ska jag plugga körkortsteori så jag inte failar på nån trafikregel. Wish me luck... jag behöver det verkligen.

Kommentarer
Postat av: lisette

Hejsan :) har precis börjat med en outlet där jag säljer lite kläder som tyvärr inte har kommit till någon användning för mig :) väldigt bra priser, och mycket mellan himmel och jord att köpa..



Ta gärna en titt och skriv tillbaka här om du är intresserad av att köpa något? :)



Http://lisettee.blogg.se/outlet/



kram lisette

2009-05-26 @ 10:12:22
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0