Trött som f*n

Usch vad jag sov dåligt i natt! Jag somnade fem och vaknade åtta. Baaah! Min kropp behöver minst 9 timmar.
Jag sov hemma hos min mamma i natt och det var mer än ett år sen jag sov från Mattias så jag saknade både honom och katterna. Plus att jag är en vanemänniska som behöver mitt eget täcke och kudde <3
Igår såg jag på Eurovision. Hurray för Norge! Det var faktiskt mitt favoritbidrag. Jag blir så glad av den. Annars gillade jag Tysklands bidrag också.
Medans jag såg på det satte jag på lååånga lösnaglar så det är cp-drygt att skriva nu. Nagel tar i den övre tangenten så jag får gå tillbaka och rätta massor efter varje mening. Dessa naglar lär inte bli långlivade.


Jag har en tendens att riva av mina naglar när jag är uttråkad eller orolig så jag tänkte att ett par hårda naglar kunde vänja mig av med det.
Min hjärna känns seg. Jag behöver choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0