Tredje gången gillt!

Hah, tredje gången jag skaffar blogg. Den här gången har jag i alla fall ansträngt mig med stilmall och grejer så nu MÅSTE jag engagera mig i bloggen. Mitt problem brukar vara att jag inte vågar skriva allt jag tänker på och då blir det tråkigt också var det färdigt med den bloggen.
Så kommentera mig! :D Då blir allt mycket roligare.

Okej, nu ska vi se. Dagens funderingar. Igår var vi till Uppsala och tittade på lägenhet inför hösten. För att ni ska ha mer koll på mitt ytterst intressanta liv (lol) så har jag sökt till Hemkunskapslärare på Uppsala Universitet. Och nu har vi lägenhet :D Vi ska bo några kilomter utanför centrum i en tvåa i en lägenhet som ligger inuti en familjs hus. De hyr ut den till oss för 3700 kronor i månaden vilket jag tyckte var ett riktigt bra pris. It's Uppsala! Mamma tyckte det var dyrt men hon har ju åsikter om allt den människan. Så vi flyttar in 1 augusti och nu är jag superorolig att jag inte ska komma in ;___; What if.. då måste jag typ jobba ett år till. Men jag vill plugga och bo i Uppsala!
Håll tummarna för moí! <3

Kommentarer
Postat av: rebeca

skriv precis allt och lite därtill i vad du känner och tycker, du får garanterat en intressant blogg då :) bara ett tips, och javisst blir alt genast mycket roligare med lite kommentarer (:

2009-05-20 @ 10:00:00
URL: http://famousrb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0