Filmmaraton

Min filmmapp är ÖVERFULL: Det senaste året har jag bara laddat ner och laddat ner, varje gång jag hittar en film som verkar lite intressant blir det : Oh, den ska jag ladda ner och se imorgon.
och nu har jag..eeeh, cirka 40 filmer som jag skulle ha tittat på "imorgon". Så. Nu har jag bestämt mig för att titta igenom hela filmmappen innan skolan börjar. Annars blir det aldrig av. Delaktig är min kära syster som jag ska hälsa på idag. Jag tar med en film varje gång och förra gången tvingade vi oss igenom Heathers. (har ingen aning varför jag laddade ner det skräpet dock O.o) Idag blir det Sherrybaby! Jag väljer att se alla de som verkar sämst med min syster (den stackaren) för då har jag ju sällskap..liksom. ^^''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0