How I met your mother och religion

Jag hatar min mage! Jag gör verkligen det. Varför ska den vara så dryg!!! Nu har den gjort ont i två dagar igen. Även om jag mår mycket bättre nu än vad jag gjorde för ett år sen så känner jag att den MÅSTE bli ännu bättre för att jag ska kunna delta i undervisningen 100% till hösten. Vissa dagar kan jag verkligen inte gå någonstans helt enkelt. Idag tvingade jag mig till religionsföreläsningen eftersom jag bara har en dag i veckan så det känns dumt att hoppa över. Och GUD vad det är trist :< Religionsvetenskap är inte som jag föreställde mig. Jag har alltid ansett mig vara bra på religion men detta är inte kul. Det är för mycket och för avancerad nivå. Men jag är ändå glad att jag valde kursen för annars hade jag ju inte vetat att jag inte har hjärna nog för teologistudier. Jag har fått bra betyg på tentor osv men så jobbar jag som en tok också och det vill jag absolut inte göra i 5,5 år till. Plugga är bajs. 4,5 år för att bli högstadielärare kommer räcka gott och väl.

Just nu är jag helt besatt av How I met your mother. It's great! :D Jag bara tittar och tittar och glor så fort jag börjar. (jag ska titta på det ikväll med, höhö.) Har ni inte sett det, titta på det!

Igår gjorde Mattias och jag ett städschema för vi har blivit lite oense om städningen sen vi fick större bostad. Jag hoppas det löser sig nu. Denna veckan städar jag och han diskar och nästa tvärtom. Det svåra blir nu att acceptera hans städning. xD man tycker ju att man gör allt bäst själv.
Undrar om jag håller på och blir förkyld O.O Jag sitter här och nyser.

Nån som har nåt tips vad man ger en 83-årig gammal dam i present? Mattias mormor fyller år nästa vecka och jag har inga ideér. Hon är gammal hon har allt. What to do? Jag ska till Avesta på lördag så förslag mottages gärna innan dess ^.^

NU ska jag se på.. ja gissa själv. Jag ska få fotmassage också. :D Jag älskar när Mattias ser på anime. Jag får alltid fotmassage då. Mer anime till världen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0