Nördsex och körkort

Uppkörning=Fail.
Tråkigt nog. Jag missade på lite trafikregler i korsningar tyvärr. Blä blä blä. Och nu måste jag köra upp I Karlstad i Juli, för det finns inga bättre tider i närheten. Och jag vägrar göra om teoriprovet ju! Måste klara uppkörningen inom 3 månader. Jag orkade inte skriva igår, det kändes onödigt med ett "jag hatar livet" inlägg.
Så jag bakade havreflarn, såg på How I met your mother och googlade runt på internet. På expressen hittade jag denna artikel:


Tur att jag har en nörd då xD Jag måste säga att sexdelen i dagstidningar är ganska underhållande.

Kommentarer
Postat av: Renée

Sv: ja, det är lite jobbigt sånt där. Man förväntar sig ju liksom att folk ska vara lika öppna tillbaka och inte sura för minsta lilla ;P

2009-05-28 @ 15:18:16
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: mia

Tur att jag också har en riktig datanörd! ;D haha!

2009-05-28 @ 18:24:50
URL: http://miary.blogg.se/
Postat av: Bella

Klockrent! Men jag funderar på om det är så.. ;) Va det inte pingstvänner som va det förut? Heheee..

2009-05-29 @ 15:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0