Solen är tillbaka?

Det är fint ute idag :D
Det har regnat från och till i mer än en vecka nu så jag hoppas detta håller i sig. När det regnar är jag på så dåligt humör.

Idag ska jag dammsuga HELA huset och börja med vårterminen sista hemtenta. Nice! Vi ska skriva 6 sidor om en mystiker och jag har valt Katarina av Siena. Inte för att man har lust med inomhusaktiviteter i det här vädret men.. ><
 
Jag skriver mera ikväll om jag kommer på nåt. Nu ska jag ta itu med dammsugningen. Jag har precis skrubbat klart badkaret vilket tar sin lilla tid.
Detta är anledningen.. :
Jag älskar vårt bubbelbadkar och jag kommer sakna det sjuuukt mycket när vi flyttar. Men usch vad man måste städa det ofta.

Jag älskar vårt bubbelbadkar och jag kommer sakna det sjuukt mycket när vi flyttar till hösten. Men USCH vad man måste städa det ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0