Sommar i bilen

Verkar som att det kommer bli en hel del bilåkande i sommar. Först Finlandsresan vecka 30. Massa massa bilåkande om vi inte tar flyget förstås (vilket jag innerligt hoppas på ;__;). Sen sa Mattias mamma Anneli idag att hon vill att vi kommer på morganrixet i Skåne i slutet av Juli. Blhdfgsrjhjgf? Skåne :O Låååååång bilresa. Dessutom ska vi hälsa på Mattias farmor i öhh? Jag kommer inte ihåg men långt uppåt i alla fall.
Oh well, tid har vi ju. Arbetslösa utan sommarjobb. :< Tur att jag får tillbaka så mycket skatt eftersom det inte blev nåt sommarjobb.

De senaste dagarna har jag märkt att alla i vårt grannskap gillar att klippa gräsmattan klockan 8 på kvällen. Det stör mig inte,utan det var mest en tanke bara. xD

Jag tänkte att jag skulle skaffa mohikan snart men jag hittar inga bra bilder på det! Det blir förmodligen mamma som får raka det åt mig så jag behöver en piffig och tydlig bild. Heeelp?

Imorgon ska jag åka och övningsköra till Avesta ^.^ Massa folk kommer hit för Mattias ska ha rollspel, så det blir skönt att vara borta imorgon. Jag gillar dom, men det känns som att de nyss var här (vilekt dom typ var) så jag behöver en paus. Too much testosteron... So mest brukar det vara 7 killar här på rollspel tror jag.  En sak jag verkligen måste tänka på när jag handlar imorgon är att ISTÄLLET för godis borde jag köpa torkad frukt eller nötter. Jag äter alldeles för mycket godis :-S och snart ska jag till tandläkaren. Bajs! Mina tänder har alltid varit dåliga på att hålla sig hela så jag vet inte varför jag ska utsätta dom för dagliga sockerdoser. Stupid sugaraddicted me.
Jag funderar btw på att färga håret mörklila.. fastnar det på brunt hår (som är min riktiga hårfärg) tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0