Visuell kommunikation

I måndags började jag min utbildning Visuell Kommunikation i Västerås. Idag är vi lediga och har fått till uppgift att nätverka! Vi ska alltså höra av oss till företag inom ämnen grafisk design, media, bild eller form osv.. och se till att får ett studiebesök och intervju. Detta för att förbereda oss inför praktiken längre fram. (så man har en fot inne)

Jag tänkte satsa mest på tv-bolag eftersom det är sådant jag vill jobba med efter utbildningen. Klippning, redigering och sådant. Eventuellt någon tidning också så att man har bredare kunskaper.
När jag var 15 blev jag kär i en journalist på aftonbladet som hette Tobias Lindner, så jag skrev ett kärleksbrev till honom. Han svarade (förmodligen för att vara snäll) och var jättetrevlig, vi sms-ade ibland också. Han var dock 13 år äldre med fästmö så jag la ner efter ett tag xD men man kanske skulel höra av sig till honom nu? Han kanske kommer ihåg mig ;P



Kommentarer
Postat av: Gun

Klart du sak höra av dig till honom! Han kommer säkert ihåg dig.

2010-01-27 @ 14:16:17
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0