Bowling

Jag har bowlat idag. Jag vann! Jag vinner alltid för jag är bäst.
Men jag får alltid ont i mitt ringfinger av att bowla! Känns som att det ska gå av.  Jag får skaffa en såndär finger massage ring
Haha! Kan det verkligen funka? O.o

Läkare från Asien intygar:
Massage i första finger: Förebyggande och behandling av lungorna sjukdomar.
Massage av andra finger: intestine funktioner reglering.
Massage av tredje finger: Tryckregulatorer normalisering, minne, förmåga och sexualitet förbättring.
Massage av fjärde finger: motoriskt system förbättring.
Massage av femte finger: Behandling och förebyggande av arytmi och heartaches, intuition utveckling nervös trötthet bort chronical förstoppning behandling.


?

Nu handlade det här inlägget nästan inte alls om bowling ju.
...
Gillar ni att bowla!?

Kommentarer
Postat av: simone

Sv: hahaha, porrfilm ja, sitter här hemma och smygtittar, vad fult det vore om man glömt att stänga av bakom^^Men tack! Tycker du ska prova iallfall, att videoblogga.. du kan ju spela in, se på det och bestämma dig sedan för att lägga ut det eller ej :P

2009-08-25 @ 17:17:20
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Lussan

Jo, det är kul, särskilt med rätt personer. Att bowla alltså. Och ännu bättre var det att få veta att...det finns fler än jag som läser om fyllor som inte finns! :D Är det verkligen sant att du också...? ^5 :)

2009-08-25 @ 18:48:12
URL: http://www.metrobloggen.se/Lussan
Postat av: Lussan

Javisstja: grattis till vinsten, Bäst!

2009-08-25 @ 18:49:16
URL: http://www.metrobloggen.se/Lussan
Postat av: Freppis

Hmm, spara dina pennigar och spela istället typ 2 ggr i veckan, så ska du se att de "onda" försvinner:)Träningsvärk... Puss

2009-08-25 @ 19:23:20
Postat av: Rivjärnet

Svar: Ja det var nog för att få uppmärksamhet. Jag uppmärksammade det i alla fall så det funkade. Typiskt.

Gillar att bowla, gillar inte att förlora dock. =)

2009-08-25 @ 21:08:07
URL: http://rivjarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0