Läskiga telefoner

Jo.. nu ska jag klaga.
Jag har hittat ett vandrarhem att bo på men det är sjuukt dyrt om jag ska bo där ända tills vattenskadorna på lägenheten är fixade. 2 veckor har jag nog råd att bo där men blir det längre än så går det INTE. Så jag tänkte att jag kanske kunde prata med familjen som hyr ut lägenheten och få bo där ett tag :O men det är så läskigt att ringa. Det var därför jag inte kunde jobba som telefonförsäljare, varje gång jag ska ringa någon förbereder jag mig mentalt i 100 år innan och då blir det lite väl segt ;D Jag vill inte känna mig dryg..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag är likadan. Avskyr viktiga samtal. Men på något konstigt sätt så känner jag mig alltid lugn när jag blir uppringd.

Men va fan. Vi kan inte alla vara normala.

Ta tjuren vid hornen så kan du slappna av efteråt. Annars går man bara och mår dåligt.

P.S har jobbat som telefonföräljare, gick inte så bra ;) D.S

2009-08-18 @ 21:06:52
URL: http://rivjarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0