R.I.P

Igår fick jag ett sorgligt besked.
Mina två rollspelskaraktärer har avlidit. För ungefär ett år sen var jag nämligen en aktiv rollspelsnörd och ägnade helgerna åt att uggla med andra nördar och konstiga tärningar.
Nåväl, denna helgen hade Mattias i alla fall rollspel och hela världen sprängdes i bitar så adjö farväl till min skogsalv Lesthi och min kentaur Nelahiria.
Tragiskt. (ja, Ello, du är också död)
Rest in piece.
Jag ber om en tyst minut för mina fantastiska rollspelskaraktärer.

(Ni tar mig seriöst, jag vet det..)


OFF TOPIC

Kommentarer
Postat av: Tiara

Sv: Jepp. En gång fick jag 2 myggbett på överarmen. Det såg ut som en extra armbåge. :S De blir större ochs törre ju mer man kliar på dom, så jag försöker låta bli att klia på lillfingret. Man vill ju inte ha en extra tume ;)

2009-08-18 @ 21:32:49
URL: http://tiiara.blogg.se/
Postat av: simone

Sv: Ah, vet inte om du är seriös där.. men jag hade blivit irretad, har själv spelat sådär då och då.. så ja :) Haha, nice gosedjur, funderar på att köpa hem någon av de förstorade bakterierna. Typ klamydia att ha i sängen^^

2009-08-19 @ 01:26:36
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0