Bajs på hjärnan

Vi åkte till Eskilstuna idag. 1,5 timmar i bil resulterar ofta i udda diskussioner (från min sida) och detta är dagens bajsdiskussion:

Jag: Om du var tvungen att äta bajs, skulle du då hellre äta människor eller djur bajs? Om du måste välja!

Mattias: Ehh, ta självmord?

Jag: Meh! Om det räddade mitt liv att du åt bajs. Vilken skulle du välja då?

Mattias: O.O

(Jag är medveten om att jag pratar för mycket om bajs OCH ställer konstiga frågor. xD)

..
Just ja. Han valde människobajs efter att jag frågat 20 ggr till.

Kommentarer
Postat av: anna

Skitjobbigt val, hörru! Ha ha...



Tack för kommentaren! Jag önskar att det var fler som läste min blogg, för det är ju mycket roligare att skriva om man får många kommentarer. Jag har förresten också hittat en del bra bloggar via Spiderchick. Hon är helskön.

/ Anna

2009-07-27 @ 19:10:38
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Maria/kattloppan

Nä aldrig ine ja inte då finge det allt bli djurbajs för dom stoppar inte i sig så mycke skit hahahahahaaha

2009-08-03 @ 18:56:23
URL: http://metrobloggen.se/kattloppan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0